لاغری با دستگاه

دستگاه لاغری RF رادیو فرکانسی

بهترین راه برای تناسب اندام بدون رژیم های سخت است.
آراف مونو پولار از جدیدترین دستگاه های لاغری موضعی رادیو فرکانسی است که در آن با تغییر قطب مثبت و منفی چربی باعث جنب و جوش مولکولی شده که در اور این جنب و جوش گرما تولید می‌شود که این افزایش دما تا ۴۰ ۴۵ درجه سلیسیوس می‌باشد و چربی ها در این دما به اصطلاح پزشکی به صورت مایع در می آیند رادیوفرکانسی درمانی پرکاربرد است که برای تمامی ناحیه‌های بدن قابل استفاده است، هم ناحیه‌های بزرگی مانند شکم و هم ناحیه‌های بسیار کوچکی مانند چانه را می‌توان با درصد موفقیت یکسان درمان کرد. انرژی آر اف در عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند و بر لایه‌های درم و زیرپوستی اثر می‌گذارد، نتیجه نهایی سفت و کشیده شدن پوست و بهبود ساختار بافت زیرین است ممکن شما قد و وزنتان با هم تناسب داشته باشد ولی از داشتن شکم و پهلو رنج میبرید و یا سایز ران یا بازو هایتان با دیگر اعضای بدن تان هم خوانی ندارد. افرادی هم هستند که وزن ایده ال دارند ولی در نواحی خاصی دارای چربی اضافی می باشند که تناسب اندام آنها را به هم ریخته است. مثلا سلولیت جزو این چربی هاست که حتی ورزش و رژیم لاغری هم باعث از بین رفتن آن نمی شود.

انجام فرایند RF چقدر طول می‌کشد؟

زمان انجام فرایند آر اف به تعداد نواحی تحت درمان بستگی دارد و به علت بی عارضه بودن این دستگاه مانعی برای انجام تعداد ناحیه های بیشتر ندارد و مشاوران در روز مشاوره توضیحات کامل را به مراجعه کننده می‌دهند

نتایج حاصل از فرایند RF چه مدت باقی می‌ماند؟

چربی که دفع شده مسلما برنمیگرده و نتایج حاصله به طور متوسط از 12 تا 18 ماه روی بدن باقی می‌ماند. به هر حال، این مدت به نوع سبک زندگی شما و عوامل دیگری مانند رژیم غذایی، سن و عوامل ژنتیکی بستگی دارد
اگر کالری بیشتری نسبت به سوخت و ساز بدنتان در طول روز ، از وعده‌های غذایی دریافت کنین طبیعتا بدن چربی میگیرد . شما باید برای حفظ نتایج ،این فرایند را دوباره انجام دهید.

نتایج پس از چه مدتی ملموس می‌شود؟

سرعت دست‌یابی به نتایج به نوع بدن، ناحیه تحت درمان و به ميزان چربي ، نوع چربی ، سن، و خيلى موارد ديگر بستگی دارد.
بیشتر مردم می‌توانند نتایج را پس از انجام 2 جلسه درمانی مشاهده کنند.

برای دست‌یابی به نتایج مطلوب به چند جلسه درمانی نیاز است؟

معمولاً برای دست‌یابی به نتایج مطلوب انجام یک دوره درمانی توصیه می‌شود.
تعداد جلسات درمانی به ناحیه‌ای که باید تحت درمان قرار گیرد و همچنین بر اساس شرایط بدنی هر فرد متفاوت است که در روز مشاوره بر اساس آنالیز بدن تمام موارد گفته می‌شود

عوارض جانبی این روش لاغری موضعی چه می‌باشد؟

خطرات احتمالی و عوارض جانبی رادیو فرکانسی برای بدن بسیار نادر است. ممکن است پوست شما کمی قرمز شده و ناحیه درمان شده کمی متورم شود همچنین ممکن است کبودی در ناحیه درمان شده ایجاد شود که البته تمام این عوارض موقتی هستند.

مراقبت‌های قبل و بعد از انجام RF

  • از انجام هرگونه عملی که پیش از جلسات درمانی پوستتان را تحریک نماید، خودداری نمایید. این اعمال می‌تواند شامل برنزه کردن (طبیعی یا مصنوعی) باشد. ایجاد درد ناشی از گرمای اضافی ایجاد شده بر روی پوست آسیب دیده محتمل‌تر خواهد بود؛ با این حال پوست برنزه از قبل مشکلی ندارد.
  • بلافاصله پس از جلسه درمان با امواج فراصوت، حمام یا سونای داغ نگیرید.
  • سعی کنید یک وعده غذایی کم کالری حاوی پروتئین و نوشیدن حداقل یک لیوان آب گرم (آب گاز دار، pop، قهوه و … ننوشید) قبل و بعد از جلسه داشته باشید.
  • ممکن است شما پس از انجام این فرایند نیاز بیشتری به دفع ادرار داشته باشید زیرا با به کار بردن این روش، درناژ لنفاوی تحریک شده و سلول‌های تجزیه شده چربی از طریق سیستم لنف و از طریق ادرار دفع می‌شوند. RF در حضور آب به بهترین شکل انجام خواهد شد، بنابراین از خوردن کافئین و یا داروهای ادرار آور حداقل 2 روز پیش از درمان، خودداری کنید. نوشیدن آب زیاد به شما در بهبود متابولیزم و افزایش خروج سموم – آزادسازی متابولیت‌های چربی به خارج بدن کمک می‌کند. حتماً مقادیر زیادی مایعات بنوشید تا به شما در شستشوی این مواد و دفع آنها از بدن کمک کند.
  • انجام تمریناتی مانند پیاده روی تند، دوچرخه سواری یا دیگر فعالیتهای هوازی برای حداقل سه روز پس از جلسه درمانی به منظور تحریک فعالیتهای لنفاوی، چرا که حذف چربی‌ها از طریق سیستم لنفاوی تا 72 ساعت ادامه پیدا خواهد نمود.

چه کسانی نمی تواند از روش آر اف استفاده کنند؟

  • تزریق فیلر و چربی و بوتاکس در ۶ ماه اخیر چرا که موجب بازجذب  سریع آنها می شود
  • لایه برداری شیمیایی (پیلینگ) و یا مکانیکی عمقی (میکرودرم ابریژن) اخیر
  • بیماری های شدید داخلی ، ضعف سیستم ایمنی، نارسایی قلبی ، بیماری های کلاژن وسکولار ، دیابت و سابقه سرطان پوست
  • عفونت موضعی یا سیستمیک فعال
  • دوران بارداری اگرچه هیچ شواهدی دال بر خطرناک بودن رادیوفرکوئنسی برای بانوان باردار وجود ندارد، اما بهتر است لاغری با آر اف تا پس از زایمان به تاخیر انداخته شود.
  • افرادی که پیس میکر قلبی (ضربان ساز قلب )دارند نمی توانند از آر اف استفاده کنند و تا شعاع ۲ متری دستگاه نباید قرار گیرند
  • وجود قطعه فلزی در بدن مثل پروتزIUD  یا ترکش می تواند بعنوان قطب منفی عمل کرده و جذب انرژی نموده و گرمای شدیدی ایجاد کند.

اگر تمام روش‌های لاغری را امتحان کرده‌اید و نتیجه نگرفته‌اید

کلینیک لاغری وندا شما را بدون رژیم، بدون ورزش و بدون عوارض، و با ضمانت‌نامه کتبی به اندام دلخواهتان می‌رساند

قبل و بعد لاغری

نمونه قبل و بعد 14

قبل و بعد لاغری

نمونه قبل و بعد 5

قبل و بعد لاغری

نمونه قبل و بعد 4