کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا

لاغری ران پا

چاقی ران,چاقی,لاغری,لاغری ران

چاقی ران,چاقی,لاغری,لاغری ران

لاغری ران پا دغدغه همیشگی افرادی بسیاری است. افراد همیشه با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند. به این دلیل که چربی‌های ران سخت‌تر از بقیه قسمت‌های بدن از بین می‌روند.

تناسب ران‌ها برای خوش‌فرم شدن باسن و بدن از اهمیت فراوانی برخوردار است. وقتی ران‌ها بیش از حد معمول بزرگ باشند، باسن، نمای خود را بخوبی نشان نخواهد داد. همچنین چربی ران برای زنان حامله بعد از وزن حمل ممکن است اتفاق بیفتد.

قبل از هر اقدامی باید دلیل چاقی ران مشخص شود تا بتوان راهکار مناسب را به کار برد.

ما قصد داریم تا در این مطلب درباره لاغری ران مطالبی را ارائه کنیم.

لاغری ران پا با ورزش

چنانچه شما از غذاهای چرب استفاده می‌کنید و بعد از آن نیز هیچ تحرکی ندارید. باید بگوییم که علت اصلیِ چاقی ران شما همین است. تغذیه و تحرک تأثیر به‌سزایی در امر از بین بردنِ چربی‌های ران دارد. مصرف غذاهای پروتئینی و کم چربی نیاز اصلی برای شروع یک برنامه قوی و چربی سوز است. ران‌ها وقتی لاغر می شود که لاغری در کل بدن صورت بگیرد.

اما باید در کنار موارد بالا تحرک و تمرینات ورزشی نیز داشته باشید. برای داشتن یک برنامه غذایی مناسب برای از بین بردن چربی ران از موادی چون: پروتئین، کربوهیدرات و سبزی‌جات استفاده کنید.

فرم‌دهی به پایین‌‌تنه

بعد از این‌که علت چاقی ران‌هایتان را متوجه شدید. اکنون نوبت رسیدگی و برنامه‌ریزی برای لاغری آن‌هاست. داشتن اراده محکم و استفاده از مشاوره یک مربی ورزشی خالی از لطف نیست. افراد همیشه دنبال برنامه‌های سریع و زود بازده هستند.

اما هیچ گاه به سرعت نمی توان چربی‌های ران را از بین برد. بعضی روش‌ها در متناسب ماندن و چربی‌سوزی دائم مؤثر است؛ مثلا همیشه صبح‌ها قبل از خواب به صورت ناشتا از لیوان آب ولرم یا مخلوط آب و لیمو استفاده کنید.

رژیم غذایی و تمرینات اصولی

یک برنامه تناسب اندام و کاهش وزن مؤثر، زمانی اصولی است که در آن اصل رعایت غذایی در کنار تمرینات ورزشی رعایت بشود.
تمرینات ورزشی شامل تمرینات هوازی است. که تعدادی ازآنها در زیرآمده:

تردمیل

یکی از این ورزش‌ها تردمیل است. همین تردمیل که زیاد جدی گرفته نمی‌شود. اگر به‌صورت اصولی انجام گیرد، در کنار تغذیه مناسب تأثیر مثبتی خواهد داشت و به نتیجه می‌رسید.

رژیم غذایی و تمرینات بدنسازی

استفاده از رژیم غذایی مناسب در کنار تمرینات ساده یا پیچیده بدنسازی روش دیگر کاهش چربی‌های ران است. وقتی می توان از این روش استفاده کرد که با کمک مربی نسبت به توده بدنی خودتان حرکاتی را انجام دهید.

چرا که در صورت انجام حرکات اشتباه ممکن است نتیجه عکس بگیرید. بدنسازی فقط استفاده از دمبل و وزنه نیست و می‌توان بیشتر حرکات را بدون وسیله در خانه انجام دهید. بعضی از حرکات بدنسازی با وزن بدن و بعضی از آن‌ها توسط وسیله ها انجام می‌شود.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]
خروج از نسخه موبایل