کلینیک لاغری و تناسب اندام وندا

کاهش چربی بازو – رژیم، درمان و ورزش‌

کاهش چربی بازو - رژیم، درمان و ورزش‌

در حالی‌که نگرانی عمده افراد از چاقی باسن، شکم و ران است، عده‌ای دیگری با چربی‌های بازو مشکل داشته و احساس می‌کنند بازوهای چاق و بدشکلی دارند. آیا بازوهای شما به اندازه کافی خوش‌فرم و محکم است؟ اگر احساس می‌کنید دارای چربی بازو هستید، نگران نباشید، شما تنها نیستید. تقریباً تمامی خانم‌ها با مشکل درصدی از چاقی در قسمت بالاتنه خود دست‌وپنجه نرم می‌کنند. بسیاری از ما حتی ساعت‌ها وقت صرف ورزش‌های مختلف برای فرم دادن به بالاتنه و داشتن بازوهایی زیبا می‌کنیم.

آیا شما هم تمایل دارید تا از شر چربی‌های اضافی بازو خلاص شوید؟

کلینیک لاغری وندا بدون جراحی، بدون رژیم، بدون ورزش و بدون عوارضی مانند شل شدگی و افتادگی پوست، و با ضمانت‌نامه کتبی چربی‌های اضافه بازوتون رو از بین می‌بره و بازوتون رو خوش‌فرم می‌کنه

نمونه قبل و بعد 16

نمونه قبل و بعد 8

نمونه قبل و بعد 1

اگر تصمیم گرفته‌اید که اندازه دور بازوی خود را کاهش داده و برای همیشه با چربی و چاقی بازو خداحافظی کنید، این مطلب می‌تواند منبع اصلی برای شروع کار باشد. در این مطلب شما یاد می‌گیرید چه ورزش‌هایی برای کاهش اندازه بازو مناسب بوده و رژیم غذایی چطور می‌تواند سریع‌تر در کاهش چربی بازو مؤثر باشد. دقت داشته باشید زمانی که وزن کم می‌کنید، در واقع وزن کلی بدن ازدست‌رفته نه وزن ناحیه خاصی، اما با ورزش کردن می‌توانید به بدنتان فرم دلخواه را داده و به چیزی که همیشه آرزو داشته‌اید برسید. یک روتین روزانه ورزشی برای خود انتخاب کرده یا حداقل بیشتر از یک روز در هفته برای ورزش کردن وقت بگذارید، قطعاً به‌زودی نتایج و تأثیر آن را در احساس بهتر نسبت به خودتان خواهید دید و حتی دیگران هم متوجه آن خواهند شد. در آخر، اگر می‌خواهید در سریع‌ترین زمان و بدون رژیم‌های طاقت‌فرسا و ورزش‌هاس سخت بازوی شما به فرم دلخواه‌تان برسد ما به شما کلینیک لاغری وندا را پیشنهاد می‌کنیم.

چطور با ورزش چربی بازو را کاهش دهیم؟

برای کاهش اندازه بازوها و داشتن دستانی زیبا و کشیده، نیازی نیست دائم در باشگاه وقت بگذرانید. کافی است ورزش‌های مناسب فرم‌دهی به بازو را یاد گرفته و آن‌ها را حتی در محل کار یا خانه و هنگام مراقبت از بچه‌ها انجام دهید. ورزش‌های مربوط به فرم‌دهی بازوها بسیار ساده بوده و چندان سنگین نیستند، مگر آنکه قصد عضله‌سازی داشته باشید. مهم‌ترین نکته برای مؤثر بودن انجام این ورزش‌ها پایبندی به انجام مداوم آن‌ها است.
تمرینات ساده‌ای وجود دارد که تنها در عرض چند دقیقه می‌توانید در اتاق نشیمن یا حتی اتاق‌خواب، آن‌ها را انجام دهید. بهترین نکته در خصوص ورزش‌های مربوط به فرم‌دهی بازوها این است که نیاز به وسیله خاصی ندارید. می‌توانید تنها با خرید چند دمبل ورزشی مناسب کار را از همین امروز شروع کنید.
می‌توانید با مربی ورزشی مشورت کرده و یک برنامه ورزشی کامل داشته باشید یا فقط برای فرم دادن به ناحیه بدن چند تمرین روزانه مخصوص انجام دهید. در صورتی‌که وزنه یا دمبل ندارید، می‌توانید از بطری‌های آب پرشده با اجسام سنگین یا خاک استفاده کنید.

  • شیب عضله سه سر
  • پرس بازو با وزنه
  • نشر زیر بغل با وزنه (قائم ایستادن و بالا آوردن دمبل‌های در کنار بدن تا اندازه ۹۰ درجه و هم‌سطح با شانه‌ها)
  • پرس جلو سینه (با استفاده از وزنه، دستگاه، میله یا دمبل و بالا آوردن آن‌ها از خط باسن تا سینه)
  • پرس سرشانه (با استفاده از دمبل، وزن، میله دستگاه)
  • نشر خم (خم شدن ۹۰ درجه رو به جلو و بالا آوردن دمبل‌ها به‌صورت ۹۰ درجه در کنار بدن تا سرشانه)

تعادل در کاهش وزن کل بدن

به خاطر داشته باشید که هدف شما از ورزش کردن تنها فرم‌دهی به بازوها نباید باشد. اگر قصد دارید اندازه بازوهای خود را کم کنید، بهتر است با مشورت مربی و متخصص ورزش یک برنامه جامع ورزشی با تمرکز بر فرم‌دهی بالاتنه بگیرید. چنین تمرینات کامل و پیچیده‌ای مانند (ترکیبی از پرس سرشانه و اسکات) می‌تواند ضربان قلب را افزایش داده، سوخت‌وساز بدن را تقویت کنید و به این ترتیب در کاهش وزن و تناسب اندام مؤثر باشد.
اگر قصدتان از ورزش کردن چربی‌سوزی است، بهترین انتخاب تمرینات سریع و سنگین ۵ دقیقه‌ای و انجام آن‌ها در طول روز است. به این ترتیب سریع‌تر شاهد کاهش وزن خود خواهید بود که تأثیرات خود را در کاهش اندازه بازوها نیز نشان می‌دهد.
این نکته را نیز فراموش نکنید که برنامه ورزشی باید مناسب شرایط بدنی شما باشد. سعی کنید یک روتین مناسب هفتگی برای ورزش کردن داشته باشید.

نکاتی برای تأثیر بیشتر رژیم غذایی بر کاهش چربی بازو

شاید این جمله را شنیده باشید که بدن سالم در آشپزخانه ساخته می‌شود نه در باشگاه. اگر چه تمرین کردن و تناسب اندام در داشتن وزنی مناسب بسیار مؤثر است، اما بهتر است فراموش نکنیم که این ضرب‌المثل به‌خوبی اهمیت تغذیه سالم را به ما نشان می‌دهد.
ممکن است تلاش‌های بسیار زیادی برای کاهش چربی بازوی خود انجام داده یا مدام ورزش می‌کنید اما نتیجه دلخواه را نگرفته‌اید. فکر می‌کنید مشکل از کجاست؟ برای از دست دادن چربی بازو نه‌تنها نیاز به ورزش دارید بلکه باید به بشقاب غذای خود نیز دقت داشته باشید.


شاید بپرسید بهتری رژیم غذایی برای داشتن بازوهای خوش‌فرم و کشیده چیست؟ باید گفت بهترین رژیم غذایی، رژیمی است که به آن پایبند باشید. در هر صورت چند ترفند ساده در رژیم غذایی وجود دارد که با انجام آن‌ها می‌توانید شاهد افزایش سرعت کاهش اندازه بازوهای خود باشید.

  • دریافت به اندازه کالری: اگر بیش از نیاز بدن کالری دریافت کنید، این کالری‌های اضافه در بدن شما به‌صورت چربی ذخیره‌شده و باعث چاقی و اضافه‌وزن می‌شوند. شاید به دلایل خاصی مانند ژنتیک و عوامل وراثتی شما استعداد چاقی بازو و یا سلولیت داشته باشید، بنابراین دریافت کالری بیش از حد روزانه می‌تواند باعث چاقی در این منطقه شود. برای کنترل کالری دریافتی بهتر است از برنامه‌های کالری شمار استفاده کرده یا یک راهنمای کالری مواد غذایی از مشاور تغذیه خود بگیرید.
  • افزایش مصرف پروتئین: کار با وزنه یکی از بهترین ورزش‌ها برای فرم دهی به بازو است. اگر ورزش روزانه شما، متمرکز بر این دسته از تمرینات است نیاز به مصرف پروتئین بیشتر جهت جلوگیری از عضله‌سوزی دارید. پروتئین‌های سالم به تقویت و رشد عضله‌ها و سوزاندن چربی‌های بدن کمک می‌کنند. با مشورت متخصص تغذیه یا مشاور یک رژیم غذایی مناسب دریافت کرده تا در هر وعده بنا به نیاز بدن خود پروتئین کافی دریافت کنید.
  • مصرف کربوهیدرات مفید: نان سفید، ماکارونی، انواع شیرینی‌ها و بیسکویت‌ها و برنج از جمله کربوهیدرات تصفیه‌شده هستند که برای بدن بسیار مضر بوده و عامل چاقی محسوب می‌شوند. البته وجود مقداری کربوهیدرات برای سوخت‌وساز بدن مهم است اما بهتر است به‌جای استفاده از انواع مضر از کربوهیدرات مفید مانند عسل طبیعی به‌جای شیرین‌کننده‌ها استفاده کنیم. برای تأمین انرژی بدن می‌توانید از غلات کامل، سبزیجات و میوه‌های تازه استفاده کنید. مصرف کربوهیدرات تصفیه‌شده و نشاسته‌ها می‌تواند بر شاخص قند خون تأثیر گذاشته و باعث بیماری‌هایی مانند دیابت نوع دوم شود. بنابراین از مصرف بیش از حد این دسته از مواد غذایی خودداری کرده و ولع خود را نسبت به خوردن شیرینی‌ها و چیزهای شیرین کنترل کنید.
برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
خروج از نسخه موبایل